Uppe för tidigt juu

Jaha ledig idag men varför vaknar man redan kl 05:45 för? Ohh kroppen är van vid att kliva upp så tidigt.

Igår så åkte vi till Cheapy ( hämtade fler hyllor till förrådet vi bygger om) sedan maxi/willys/lidl o sist men inte minst till östenssons. Allt var ju på vägen hem så passade på att inhandla billigaste sakerna lite här & där =)

Vi kom hem o han grejade med hyllorna o jag satte igång o laga mat . MUMMS! vad gott det vart ...


Pommes med Köttbit,sallad/persiljesmör/Varm- vitlökssås
Härligt gott

Idag ska man ringa ett par samtal... Hoppas man får en tid till vårdcentralen, sedan ska jag ge mig in på att laga kebabpaj & köttfärspaj *L* ska bli intressant o se om det blir ätbart, men det tror jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0