Super nöjd

Igår efter jobbet så påbörjade jag att förbereda plankorna till planksteken *L*
Sedan kl 16.55 åkte jag o älsklingen till skomakarn o lämnade in ett par skor. o sedan så åkte vi en sväng till Lidl =)
Massor onödigt krafs brukar man hitta i den butiken men inte denna gång.

Igår  kväll lagade jag en romantisk middag PLANKSTEK för första gången i mitt liv.
Hade önskat att kära lillebror hade vart o hjälpt mig med Potatismoset (För han är överj*vligt duktig på det)
Men men fick klara mig själv... gick jätte bra ändå. ett par rådfrågnings-samtal från kära mor ..så gick det gallant.


SUPER NÖJD!
Jätte gott vart det. Min älskling han sa att han vart verkligen immpad=) &  Kär på nytt *L*
Hahah gullig han är ..

Ingredienser i denna :
Fläskfile(kryddor/färsk vitlök),Sparris,bacon,Tomat,ost,grönsaker,mos,ägg,bearniesås(med vitlök)
*MUMMS SMASKIGT HÄRLIGT GOTT*


Idag blir det en ännu en arbetsdag =) Sedan blir det att möta upp barnen Ska bli en härlig helg tillsammans med dom, Vi ska göra tårta, slå in lite paket mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0