Ny-vaken *Pigg efter lite kaffe*





Kaffet är klart & redan inne på 2:dre koppen =) Vaknade kl 06.
Vissa har lite halv taskigt humör på morgon kvisten. men men det går över...
Förstår inte varför man ska bli irriterad över av varför en annan går upp klockan 06.
- när börjar du idag då?
- vid en nio ska jag vara klar...
Ser suckandet & irritationer... 

Men förstår inte varför, jag dricker ju kaffe ca en timma,sedan ska man städa & diska när man piggnat till,göra sig iordning mm .. sedan drar klockan iväg o klockan blir ca 08 o då kommer min väninna på besök. O efter det så åker man o jobbar.
Jag bestämmer väll själv när jag vill gå upp el inte? La mig vid 22 igår så är skapligt pigg ändå, sovit nästan i 8timmar juh... O föresten så måste man ta hand om hemmet också!
Men ignorerar bara detta, onödiga bråk mm blir det bara...

Igår var han hemma hela dagen. Kollade på film. jag åkte o jobbade en stund på förmiddagen . (hemstäd) sedan kom jag hem o tog en snabbkaffe o städade & diskade hemma) åkte sedan iväg o jobbade igen.
sedan kl 15 så lagade han mat. Kokade/stekte en köttbit, o sedan pommes till det. MUMMS vad gott det var .. Det gjorde han bra faktiskt *L*

Men säger inget så slipper man onödiga bråk mm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0